Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

[Server IP] 151.80.47.182:27015

[Discord]  [Steam]  [Facebook]

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Abuse Admin

[font]alors je rêve je t’ai dit jouer le c4 tu me parles mal devant l’autre admin DNZ il a vu tout ce qu’ils m’ont dit « yedek fi zebbi » ne te plains pas après avoir insulté ma mère penses-tu que tu as le droit de faire ça ? les gens doivent être respectés vous minsult et vous ne vous souciez pas de moi et vous voulez que je vous laisse sur le seureureur en plus vous êtes revenu 4 fois pour être insulté. la prochaine fois parle mieux je n’ai aucun problème avec quelqu’un Parcontre tu viens m’insulter gratuitement sur le serveur je ne te laisserai pas le faire[/font]

so I'm dreaming I told you play the c4 you speak badly to me in front of the other DNZ admin he saw everything they told me "yedek fi zebbi" don't complain after insulting my mother do you think you have the right to do that? people have to be respected you minsult and you don't care about me and you want me to leave you on the seureur in addition you came back 4 times to be insulted. next time speak better I have no problem with anyone Parcontre you come to insult me for free on the server I won't let you do it

in addition I banned you but you still came back we change your ip to come back to insult me once again good evening
[Image: b_560x95.png]
Reply

Messages In This Thread
Abuse Admin - by (B.R.I) - 09-09-2022, 03:59 PM
RE: Abuse Admin - by Quresma - 09-09-2022, 06:27 PM
RE: Abuse Admin - by Snoopy Dollet - 09-09-2022, 07:52 PM
RE: Abuse Admin - by Mr.noob - 09-10-2022, 01:33 PM

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)