Become Vip Player And/Or Admin In The Servers Today ! 

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
banned for cheating as whb claims
AMXBans] =============================================== 
[AMXBans] You have been banned from this Server by Admin WhB ' . 
[AMXBans] You are permanently banned. 
[AMXBans] Banned Nickname : AMV ' 
[AMXBans] Reason : ' aimbot ' 
[AMXBans] You can complain about your ban @ http://www.arabian-servers.com 
[AMXBans] Your SteamID : ' STEAM_0 : 0 : 43226455 ' 
[AMXBans] Your IP : '  ' 
[AMXBans] ===============================================

Show me the demo and the proof , because u banned me not for cheating , but because i said server was bugged
..and it was actually
You were insulting, Unbanned..

Je suis un musulman et je suis un croyant. Alors je n'aime pas juré pour rien et encore moins pour un jeu car je trouve pas normale de le faire, mais je vais le faire pour vous dire que je vous jure que je ne cheat pas et j'ajoute que si vous me demanderai de jurer sur le livre du Coran, ou autre chose du genre, je ne le ferai pas.

Pour des raisons personnels mais je vous le redis je ne cheat pas, je n'ai aucunement besoin de tricher vue que je joue pour le fun. Pas besoin de tricher pour jouer et m'amuser sur des serv automix. Merci de prendre en considération ma sincérité en ce message et de faire le nécéssaire car j'ai tout simplement rien fais qui vaut un ban définitif. j'ai également 4 screenshot que je peux vous faire parvenir en mail si nécéssaire.

I am a Muslim and I am a believer. So I do not like to swear for nothing and even less for a game because I find it not normal to do it but I'll do it to tell you that I swear I do not cheat and I add that if you ask me To swear on the book of the Koran, or something like that, I will not do it.

For personal reasons but I tell you again I do not cheat, I have no need to cheat sight as I play for fun. No need to cheat to play and have fun on automix serv. Thank you for considering my sincerity in this message and to do the necessary because I simply do nothing that is worth a definitive ban. I also have 4 screenshot that I can send you by mail if necessary.

[AMXBans] You have been banned from this Server by Admin WhB ' .
[AMXBans] You are permanently banned.
[AMXBans] Banned Nickname : Smiley_Ltblue
[AMXBans] Reason : ' wallhack '
[AMXBans] You can complain about your ban @ http://www.arabian-servers.com
[AMXBans] Your SteamID : ' STEAM_0 : 1 : 41595668 '
[AMXBans] Your IP : ' 176.168.219.165 '

START A NEW POST

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)